that's hot

Eyh' , friluftsag idag då. Det sög.
Det enda jag gjorde var att hjälpa till vid längdhoppet, gick 800 m och hejade på höjhoppen, men vad kan man göra då knät låser sig såfort jag belastar det för mycket genom att t.ex. jogga och springa? Jag måste springa med rakt ben utan att böja knät, skitkul. Iaf, mobilen funkar skitbra och jag har börjat knarka Kent, inte bra. Eller jo, kanske lite, men bara lite.
Aja, längtar fett mycket till skolavslutningen nu, för efter det drar jag och Maloue till Norrköping och gå på Kolmården :D Så från torsdagen eller fredagen till söndagen kommer vi alltså tillbringa våra liv där, i ett snett litet vitt hus på landet :D

Kommentarer
Postat av: ingrid / cupcake-s@bdb

kent är bra

2008-05-20 @ 20:34:18
URL: http://m0nster.blogg.se
Postat av: Majjs

är huset snett? :O :( du vågar jag inte sova :) xD

2008-05-23 @ 18:52:11
URL: http://louiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0