Sony Ericsson W890i!

Well, var och hämtade en ny mobil idag dårå. Men det som snubben som ringde glömde att berätta var att man endast får en ny om man förlänger abonemanget. Så mamma förlängde mitt abonemang som nu går ut den 21 Augusti 2010. Och det som är tillagt nu är att jag får ringa och smsa för 299 kr/månaden och har 100 fria sms per månad, snacka om att jag inte kommer behöva oroa mig så mycket. Mina räkningar ligger mellan 250-300 så det kommer inprinsip bli gratis att ringa, det enda dom betalar är självaste abonemangsskiten. Men ja, mobilen skulle tydligen ladda i 16 timmar fast det står 2,5 i bruksanvisningen, wierdo. Den har varit färdigladdad ganska många timmar nu, och jag vill lägga in musik i den NU, liksom, 8 GB minne. Menmen, vad ska jag göra, jag får ju inte sluta ladda den förns 06.00 nånting imorn då den tydligen ska vara färdigladdad.
Barn, köp aldrig en W890i , den måste laddas för jävla länge.
image8

Kommentarer
Postat av: ingrid / cupcake-s@bdb

och du har inte bluetooth mottagare på datorn?
annars kunde du gjort båda samtidigt ;)

2008-05-18 @ 20:21:14
URL: http://m0nster.blogg.se
Postat av: Malin

hörre dudu! här får du värra mobilen jag vill ha, klaga ej :D

2008-05-19 @ 20:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0