Kvälls flumm

Jag är trött, gick upp klockan 06.00 för ovanlighetens skull och va klar 07.00 , så jag fick springa runt och lajja innan jag och syster gick till skolan, den lugnaste morgonen på en evighet känns det som. Scheisse.
Och nu ska jag lista saker jag är bra på och inte, och tro mig, jag chockar mig själv med det här..

Saker jag är bra på :
Prata
Lära mig sångtexter
Spela bas (enligt Cristiano)
Matte
Reta ihjäl en stackars människa på Sågbäcksgymnasiet (HAHHAHA)
Lyssna på musik

... sjunga (jag sa ju att den skulle chocka er)

Tyska
Bli helt totalt kär i olika band/artister


Saker jag är dålig på :
Måla naglarna så det ser fint ut
Skriva
Sova

Vara allmänt tråkig

Lyssna på olika grupper på en dag (det blir maraton hela dagen med samma grupp)
Fota

Ja, för alla som tyckte det va kul eller något. Och bara för att jag är så tråkig så ska jag också börja skriva ner mina mål som jag ska uppnå i livet. Dom kommer.. nångång.. don't waiting.


Kommentarer
Postat av: Malin

ofta du är dålig på att fota kusin? :P

2008-05-07 @ 10:24:45
Postat av: ingrid

håller med din kusin :)
men jag visste redan att du kunde sjunga :D:D

2008-05-07 @ 17:52:44
URL: http://m0nster.blogg.se
Postat av: Ann

Det är sant, du är dålig på att vara tråkig, även om det är ett skumt sätt att beskriva sin trevlighet på.
Men du ska inte glömma att du är bra på att skriva, du är en bra kompis, en bra storasyrra. Du är bra på att ta ställning och föra fram kloka åsikter.
Det är viktigt att det kommer fram att du är bra på en massa riktigt seriösa grejor.
Själv är jag rätt bra på att måla tånaglar.
Fast det är inte så seriöst.
Och så är jag rätt dålig på att fatta mig kort.
Kram!

2008-05-10 @ 16:25:46
URL: http://mammann.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0