I'm the hero for the day

Jag borde inte, men alla klagar ju så.
Sitter med en kopp te, en stod jävla ordbok och vårat fina "gröna häfte" och ska göra klart de sista orden. Har väl någon sida kvar eller så.

Ehm, kanske ska berätta om dagens "hjälte" insatts.
Jag väntade på att mamma skulle komma då en liten pojke ramlade på sparkcykeln och skrapade upp sitt knä. Hans föräldrar var inte i närheten så jag går fram till honom och pratar lite med honom och då mamma kommer så säger jag att jag ska gå med honom till hans mamma. Dem skulle tydligen med någon buss, men jag blir så arg då vi hittar henne. Båda föräldrarna står och pratar med några kompisar och hade inte märkt att han hade dragigt, och han kom ju en bit också. Men när han säger : MAMMA och hon ser honom så säger hon bara : Elias, ser du vem det är? och pekar på bebisen som kompisarna håller i.
Jag blev jävligt arg, jag har gått med honom efter att han stukigt iväg men inte fan har dem märkt att han försvunnit. Asså, hur fan kan man inte märka att ungen försvinner? Jag säger bara : Bra koll du verkar ha på ditt barn.

Kommentarer
Postat av: ingrid / cupcake-s@bdb

asså shit, vadå inte bry sig om sitt barn?
ens eget barn är fan viktigare än andras !

2008-05-27 @ 21:29:30
URL: http://m0nster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0