Förbannad

Nu kan jag inte hålla det här inne längre, för nu är jag så jävla arg, förbannad och vad man nu kan kalla det.
LÄGG NER MED ATT GÅ RUNT OCH MISSHANDLA ANDRA UNGDOMAR FÖR ATT DOM HAR STRULAT MED DITT EX! Asså, nu har det fan hänt två gånger, samma personer som har misshandlat tjejerna, 2 offer. Asså, jag blir så jävla arg. Inte nog med att jag "känner" två av dom som har misshandlat tjejerna och sen "känner" en av tjejerna som blev misshandlad, asså. Det är ju fan som att jag skulle gå och spöa ner nån för att ha kollat på mina skor eller varit kär i min pojkvän, asså. VÅLD LÖSER INTE ETT JÄVLA SKIT! Hur jävla stor lust jag nu har att gå och smälla till er som har misshandlat dom här 2 tjejerna så kommer jag inte göra det, för jag tänker inte sjunka till den nivån. Herregud, jag blir så jävla arg.
förlåt, men, jag behövde avreagera mig, kan liksom inte skrika ut min ilska, folk skulle mörda mig.

Kommentarer
Postat av: Luggen

så jävla fegt att misshandla, inte ett dugg jävla tufft! bara så jävla fegt!! ;/

2008-05-07 @ 22:26:30
URL: http://jossehannaa.blogg.se
Postat av: Lia

fan va stört. Jag skulle oxå bli förbannad .
/ N

2008-05-13 @ 19:31:59
URL: http://alltomnalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0