Booring life

Ibland är jag bara så himla seg på att uppdatera, antagligen för att jag inte vet vad jag ska skriva eller så orkar jag helt enkelt inte.
Ska snart städa hela mitt rum, heh,booring life. Sen efter det ska jag antagligen fortsätta med "grupparbetet" i svenskan som jag måste skriva klart. Måste lägga in alla böcker som H.C. Andersen skrivit, vilka som har blivit filmer och om hans liv i datorn, funny, not.
Men vädret är sämst och hela lägenheten är mörk så nu ska jag gå och sätta igång en massa bra musik och städa, självmord, here I come.

Kommentarer
Postat av: Majjs

men hey? om det är mörkt, dra upp den där parsiennnen som du alltid har nere:P xD
och langa arbete till mig också? fast vi skrev ju på lektionerna på det där pappret räcker inte det? :O

2008-05-02 @ 15:48:49
URL: http://louiii.blogg.se
Postat av: Ann

Tack för att jag fick titta in.
Dig är jag faktiskt stolt över. Du skriver så bra. Och så mycket. För att inte tala om hur mycket du tycker. Klocka tankar.
Keep it up, som dom säger. Du kan aldrig få nåt bättre med dig in i framtiden än en skrivande hand och ett tänkande huvud.
Kram!

2008-05-05 @ 21:11:32
URL: http://mammann.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0