Amanda Jenssen

Och bara för att jag är så jävla booring så ska jag blogga om igår.
Det började med en vanlig dag i skolan och slutade hemma i sängen, lycklig.
Jag och min kompis Tony åkte in till stan och såg Amanda Jenssen och fick varsinn autograf på Bengans på Drottninggatan. Vi träffade också två andra kompisar med mig som vi hängde med, det var kul som fan. Men ahh, dom spelade en låt ingen hört förut och sen Amarula Tree, sen signerade hon. Dagen var helkul och jag vet inte vad mer man kan säga om det, bäst.

Tack till er tre för en amazing dag och tack till Amanda som ställde upp och underhöll lite.


image7


Kommentarer
Postat av: Johanna

hon är COOOOOOOOOOOL :D

2008-05-13 @ 20:04:30
URL: http://jossehannaa.blogg.se
Postat av: ingrid/ cupcake-s@bdb

amanda är nice och har gått i samma skola som min kusin och hon bor/bodde i lund :D
*status.... not* xD

2008-05-14 @ 15:44:04
URL: http://m0nster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0