1-2 i bakhuvudet

Kvällen igår var en stor besvikelse.
1-2 mot Spanien, inget vidare resultat och otroligt surt då Spaniens avgörande mål kom i 92:a minuten. Dock tände svenska laget till ordentligt efter Spaniens 0-1 mål men målet kom inte förns efter en halvtimma spelad av allas våran Zlatan, vad kan vi säga? Han är grym.

Det övergick till att vi spelade Buzz, det började med Musik där man kom tvåa och förlorade mot lillsyrran som precis lärt sig läsa, asså, spela aldrig Buzz med 8 åringar som bara trycker på knapparna! Dem gissar ju rätt hela tin!
Sen blev det Sport där man förlorade mot Johnny, inte mitt fel att jag får massa konstiga frågor jag inte begriper mig på D: och slutligen Hollywood där det blev en "duell" mellan mig, syrran och Sanna. Haha, jag vann rätt överlägset med typ.. 3000 poäng något sånt mot Sannas.. 1000 ?

Men ja, jag var trött den största delen av kvällen men jag behöll min Sverige tröja på trotts att jag var besviken, är man ett äkta svenskt fan så låter man sig inte skrota tröjan för en förlust.

Nu ska jag fortsätta min superintressanta kväll med att sitta och skriva så fingrarna ramlar av, ni får ett smakprov senare i veckan 8) SALUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0