RAUWR ;)

salut!
Den här dagen var helskojj.
Åkte in till stan och träffade Pau och Fäff och vi, gick runt 8)
Köpte present till syrran och en mus till datorn, yay! Dock har jag inte fattat att jag ska använad den utan använder fortfarande den som är inbyggd i datorn (har en laptop om ni inte visste det).
Syrran hade kalas idag dårå och jag ville inte gå på det så ja, stan blev en bra undanflykt :D
Och jag blev rädd då jag kom hem och såg resterna, en Hannah Montana duk till bordet, HSM glas, godispåsar, tallrickar, you name it! Stackars den som är anti HSM och HM D:
Eller ja, det va iofs bara 2 som kom, resten var ju bortresta, just därför ska man inte fylla år under sommaren :)
Men ja, nu ska jag sluta tråka ut er och hoppas att min hjärna sammarbetar med mig så jag kan skriva och så ska vi pumpa musik, yeah 8D
SALUT!
(salut betyder både hej och hejdå och är något man säger till kompisar)

EDIT, bloggen sammarbetar för tillfället inte så jag kan inte lägga upp bild på min supergulliga datormus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0