pictures

Well, lite bilder jag lovade från förra veckan ;)

Blev lite köksjobb eller vad man ska säga.
De 2 första bilderna är på min och syrrans smoothies som jag gjorde i fredags som fick topp betyg av mamma och syster! :p och sen tredje bilden är på några av alla chokladmuffinsen jag gjorde till pappa. Deras fredagsfika blev ju hotad då alla bagerier runt hans jobb har semesterstängt, så 25 muffins fick han med till jobbet som även dem fick toppbetyg, yay!


Petras kalas där vi ungdomar/barn tvingades äta från en HSM tallrick och dricka ur HSM glas o.o hilfe!
Och bild nummer två är på någon grejj vi fick från en av mammas anställda som är ifrån Thailand, hah, hon blir överöst med presenter och har alltid varit! Haha, händer faktiskt ibland att hon kommer hem med mat också vilket vi allt uppskattar, allt ifrån asiatisk till otroliga maträtter från afrika, det är bra att mamma har utlänningar på jobbet :D (missförstå mig inte, jag är inte rasist, jag älskar utlänningar, dem är fan sköna och har alltid roliga saker att berätta!)

Bilder från idag kommer snart ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

oo hur gör man sån där smoothie? :D säkert massa mjölk i :(



2008-07-14 @ 19:27:52
URL: http://jossehannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0