Ni gillar't

Jahapp, nu kommer ännu ett inlägg ifrån lilla mig då 8D
Dagen har varit ganska slapp, drog mig upp ur sängen vid 11.30 och satt och kollade på Biggest Looser och åt frukost, jag känner igen hon som leder skiten, men kommer inte ihåg vad hon heter D: iaf, grymt imponerad av Amanda som gick ner 30 kilo.
Men ja, sen blev det till att duscha snabbt och äta lunch innan vi gick över till moster vid 15 tiden eftersom hon fyller år idag, grattis grattis! Hade på mig min nya klänning, kan lägga upp bild sen och så mina rosa strumpbyxor. Dock hade jag en hemsk hårdag sååå..
Men ja, nu sitter vi hemma med kusinerna Kevin och Nathalie, sånna charmtroll!
Kevin är en Björn Gustavsson look-a-like och allmänt stort charmtroll som har suttit och busat med mig under middagen, svänt lite på huvudet, visat tänderna och allt vad han kan tänkas sig, gulligare pojk finns inte :)<3 Sen har han också sprungit runt med högklackade skor, så otroligt gullig!
Sen Nathalie har sprungit runt och slagigt i huvudet som vanligt och ja.. hon är allmänt galen den ungen :D<3
Nej men nu ska jag sätta mig och leta upp roliga videor på yt och försöka få fram mitt mejl från yt så jag kan fixa min användare D:

Ni gillar't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0