Mad as a rabbit, nästan iaf..

Okej, jag måste bara få det här ut mig.
VÄRFÖR SKA FOLK ALLTID GÖRA ALLT FÖR ATT FÅ MIG ATT MÅ DÅLIGT?!
Asså, tyck att jag är hur jävla wannabe som helst och tyck att jag är hur fet och ful som helst men snälla, ska man behöva sitta och skratta åt era jävla patetiska försök hela jävla tiden?
Det som skrivs över internet rör mig inte ett jävla skit, för internet, där sitter ofta små töntar som inte vågar stå för vad dem säger och skriver därför : ANONYM som namn. Asså, jag blir så jävla irriterad.
Jag har en egen stil, jag blonderar mitt hår, jag hade rosa lugg och jag klär mig i en blandning av "fashioncore", "pop" och "j-rock". Men om man nu har sånna jävla stora problem, håll käften och sluta kolla på mig då? Bara för att den anonyma idioten sitter bakom en skärm och kallar en fetto, hora, fitta, så är den personen inte cool, snarare patetisk och löjlig. Jävla fega jävel, vågar man inte stå för vad man säger? Så jag säger bara, sluta ta ut eran jävla osäkerhet på andra, för helt seriöst, det är patetiskt.

SÅ TILL ALLA FEGA ANONYMA JÄVLAR, SKAFFA ETT JÄVLA LIV ISTÄLLET

Kommentarer
Postat av: ingrid

du vet att du inte är något av det va?

du är bäst som du själv är och trivs som .

inget jävla äckels kommentarer ska få dig att må dåligt, okej?

jag finns där iaf <3

ily :)

2008-07-17 @ 20:45:19
URL: http://m0nster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0