Lördag-

Uscha, är jättehungrig trotts att jag ätit nudlar vid 3 tiden, kan bero på att jag inte ätit något annat under dagen mer än lite vanlig yoghurt imorse, hehe (a)
Har precis kollat på Mästerdetektiven Basil Mus, va rätt länge sen, och snart kommer Lilo&Stich :D *disnerchannel beroende för tillfället*
Är ensam hemma då, orkade inte följa med och grilla hos moster, men hon förlåter mig, såklart.
Har skittråkigt, helt ärligt, ingen rolig inne på datorn, gameboy spelet suger hårt och ja, jag är trött. Ska väl sitta och  skratta åt något konstigt klipp med något band. Och nu kom Quack Pack när det stod Lilo&Stich, skandal o.o hehe, uppdaterar lite senare med lite bilder jag tagigt i veckan och på min älskade klänning o.o
Se yaaaaaa!

föresten, ni är dåliga på att kommentera! :p

Kommentarer
Postat av: Johanna

Disneychannel är värsta knarket <3

2008-07-12 @ 18:44:22
URL: http://jossehannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0