Guten morgen meine Liebe

Haha, Guten Morgen!
Har varit vaken sen kvart i åtta, såå mysigt! inte..
Jaja, vilket fall som helst så va jag nere på banken klockan 10 och hämtade mitt ID-kort, och guess what? Jag har hämtat ut pengar för första gången :p hahah (A) Blev en hundring bara för att jag skulle få känna på hur det kändes, eller nått (a)
Helt grymt, nästa vecka blir det shopping i Köpenhamn och om jag får som jag vill så ska vi till Tosselilla den 23, Nickelodeon är fan där, och Svampbob :'''D
Haha, nu ska jag nog fortsätta att kolla på Fergie på top 10 at' 10, och sen gå ner till tåget och åka till stan med Ingrid. Blir lämna kläder på någon second hand och sen köpa lite underhållning till min finfina resa 8D
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Luggen

svar: im gonna tjata on my mamma och pappa :D

2008-07-14 @ 17:51:40
URL: http://jossehannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0