Freitag, vad jag tror iaf :S

Ja, jag tror helt ärligt att det är Fredag idag, sen om det är rätt eller fel vettefan (a) men det är den 18:e så det borde va fredag D: *kolla mobilen* FREDAG D:
Imorn bär det av till Skåne där vi stannar i 2 veckor typ, så kommer väl hem den 2:a eller den 3:e, beror på, kanske tidigare till och med :D
Det blir ingen tillgång till internet, men kan kolla om jag kan mobilblogga, lycka till, tekniska geniet!
Har dammsugigt hela lägenheten idag, lämnat över den värdefulla brickan till en kille som också tog min vagn D: *cry*, sen har jag packat en jävla massa och i min väska jag ska ha i bilen så finns det 3 anteckningsblock, ett fullt pennskrin, en mangabok, 4 tidningar, ett lexikon, hörlurar, dc fodral, snart min iPod och så solglasögon. Heh, den är inte alls tung (a)
Well, i Skåne blir iaf åka till Tosselilla och sen ska vi åka över till Köpenhamn en dag, fett nice ju.
Heh, börjar bli hungrig, kanske inte bara ska äta pannkakor under dagenvid typ 11? Det räcker inte så bra (a)
Miiwhp, nu orkar jag inte skriva mera, uppdaterar senare ;)

Saluuuut!

Kommentarer
Postat av: Johanna

aa, men dom sa att sockerdrickan nog hade varit spetsad med hallonsoda O.o

2008-07-18 @ 20:24:52
URL: http://jossehannaa.blogg.se/
Postat av: j

hoppas du får det rokigt i skåne :)

2008-07-19 @ 12:25:25
URL: http://jahwanna.blogg.se/
Postat av: Majjs

jasså, så du har dc hörlurar? Jag har CD :P (A)

2008-07-23 @ 22:12:58
URL: http://louiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0