A goodie day,

HELLUUUUUUUUU
Dagen idag har varit rolig, jag blev brutalt väckt av Neustart vid 9 tiden och tvingades sen gå upp och äta frukost, duscha och SPRINGA till tåget, jävla hissjävel.
Jaja, ehh, träffade Pau och Fäff på plattan och vi hängde runt lite, sen blev Pau hämtad för att hon inte mådde bra, så jag och Fäff röjde hela stan 8D kanske inte men iaf. Jag handlade iaf för lite över 700 kr men det är förklarligt, ni får se om någon dag (a).
Eh, moster och hennes man är här nu, jag knarkar musik från mobilen av någon anledning, dricker päroncider (<3<3<3<3<3) och är allmänt mupp 8D och ni antecknar jag vet..
Ehh, jag ska nog sluta skriva för ingen läser ändå 8D
Men innan jag avslutar så smyger jag in en liten video (a) enjoy,
SALUT!
Simple Plan - Your Love Is A Lie

Kommentarer
Postat av: Ann

Jag läser!

Nu blev du allt förvånad.

Kram!!

2008-08-01 @ 16:41:29
URL: http://mammann.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0