T-t-t-t-t-or.torsdag

Idag är det T-t-t-t-t-t-or,torsdag, grattis Tor, du har fått en egen dag.

Hela den här mörka dagen har gått åt till att läsa Tusen Strålande Solar av Khaled Hosseini (han som har skrivit Flyga Drake). Jag har läst 306 sidor med ganska många pauser eftersom mina ögon är ovanligt trötta idag. Började vid 12 och slutade vid 5, och jag måste bara säga att jag hade väldig svårt att lägga ifrån mig boken, den är så jävla bra. Det är på gränsen att jag suttit och storbölat, speciellt då de två kvinnornas föräldrar har dött och sen när den ena kvinnas "pojkvän" påträffats på ett sjukhus då de skulle fly till Pakistan så hade han bett killen han delade rum med att leta upp henne och säga hur det var med honom, och han dog *stortjuter*
Men ja, hela boken är inte läst men jag tror inget drastiskt händer nu så hela boken ba *poff* blir jättedålig D:
Men ja, nu ska jag sluta babbla, jag säger bara: LÄS BOKJÄVELN ELLER FÅ STRYK AV MIG D:

peace out,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0