någon text

Med en förväntansfull, glittrande blick kollade han på henne.
Asken hon höll i handen låg lätt i hennes högra hand och hon lät sina ögon vila mot föremålet i asken.
Tankarna snurrade runt i hennes huvud, hur?
Försiktigt la hon asken på bordet innan hon öppnade munnen, men orden fastande i hennes strupe.
Hans ögon glittrade inte längre, nu var hans ansikte bara förvirrat och hans ögon utstrålade en sorts rädsla.
-Jag.. jag..
Hon slog ner blicken i golvet och drog en djup suck innan hon kollade upp och mötte hans blick.
-Jag vet inte..

Copyright : ichigo94.blogg.se

Ehm ja, jag har en fråga till er som läser min blogg, ska jag lägga ut texter jag skriver? Känns lite smått meningslöst att ha flera på datorn som ingen läser.



Kommentarer
Postat av: Johanna

JAJAJAJAJJAJAJA LUGGEN VILL LÄSA DET SIMPSON SKRIVER :D

2008-08-14 @ 22:10:26
URL: http://jossehannaa.blogg.se/
Postat av: mallan

fortsätt med dina texter kusin!

2008-08-14 @ 22:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0