Absolut allt

Killar är som parkeringsplatser, de bästa är alltid upptagna.


Ångest inför betyg och att börja kolla på gymnasieskolor, jag har ingen anning om vad jag söker.
Sam-media, Sam-ekonomi, Bild och form, Musik, Hotell & Restaurang?
Fick faktiskt råd idag av en vän till familjen att redan nu sikta in sig på ett gymnasie och linje för att se exakt hur mycket poäng jag behöver, även fast jag inte får stressa för mycket redan nu, men hellre förtidigt än försent.

Hjälp mig, vad tror ni passar?

Kommentarer
Postat av: Maii, majjs, maloue, louiii

Visst det är säkert bra att börja tidigt. Men vi går i åttan, vilket gymnasium du vill gå på kan du tänka på i SLUTET av åttan. Nu ska du bara koncentrera dig på BETYGEN bby. Asså, annars kommer du att bli utbränd som 18 och leva på A-kassa resten av livet, och då spelar det ingen roll vilken linje du gick på.!



<3<3<3

2008-08-24 @ 16:08:08
URL: http://louiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0