20 - fiiirst day

Yeah yeah, första dagen i 8:an, scheisse.
Det blev ett "kärt" återseende av klassen (hahahha) och lärarna. Vi fick våra böcker, scheman, massa lappar och ja, det var väl det vi fick (bortsett från glassen vi fick i slutet av dagen). Kan helt ärligt säga att jag höll på att dö då jag såg vårat schema, men sen visade det sig att alla inte hade flera lektioner såååå, det är rätt okej (a) Onsdagar och Fredagar blir rätt chill, om man har turen att få det som man vill ;)
Men ja, efter skolan så drog jag, Denise, Tony, Linus och Emma ner till centrum där vi gick runt och tillslut hamnade vi hos Emma och framför hennes tv och kollade på Frech Prince in Bel Air (älska!). Sen blev jag hämtad av mammsen som tycker att vårat schema är sjukt, hehe.
Men ja, vi drog sen till Ica Maxi i Hallunda och letade regnställ till syster, sen fortsatte vi till  Coop i Fittja och fortsatte leta och sen H&M och KappAhl i Kungens Kurva.
Och nu sitter jag här och funderar  på ifall man kanske ska rita eller något, förmodligen blir det till att skriva, är bättre på det ;) (a)

Hoppas eran dag har varit super, peace out ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0