080808

Jaha, dagen började som ren och skär skit. Alla kompisarna dissar en, skitkul (Y)
Tillslut får jag mess av Fäff som frågar om jag ska åka in till stan, och då blev hon min vändning.
På stan så köpte vi någon lakrits i yoghurt, läsk, vi provade på italiensk äcklig glass och så shoppa vi på Lagerhaus (Y). Sen påväg till Kungsan så träffade vi Emma och jag fick lite damp, sen gick vi till Kungsan där vi fick godis och så såg vi en bög, Magnus Carlsson! 8DDDDDDDDDDDDDDDDDDD gubben har klippt sig, bra (Y)
Ehe, sen påväg tillbaks till Gallerian så såg vi Harribo björnen, han va fail D:
Men ja, dagen blev skitbra, tack Fäff! <3

Kommentarer
Postat av: ingrid

jag var också och såg honom :O

2008-08-08 @ 20:36:32
URL: http://m0nster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0