The first time you can read me.

Första inlägget i denna blogg.

Jag vet inte vilka jag kan lita på längre. Jag vet inte ens om jag befinner mig i samma år som innan, samma kropp och tankar, allting blev helt och hållet fel nu.  Tydligen är jag en ego trippad jävel och det är så fucking synd om mig själv. Yeah right, första gången jag verkligen brytt mig om hur jag mår och det första man får höra är ironin som säger "Det är ju så himla synd om dig". Yeah, jag vill trycka upp nånting i arslet på er alla.

Ja okej, jag låter nog mest så just nu för att jag har så jävla ont i munnen tack vare gummibanden och sen för att jag är fucking irriterad. Jag ska fixa designen såfort mitt PS är klart. Men.. nu har jag inget mer att säga idag förutom att Madonna är läskig i videon till 4 minutes med Justin Timberlake.

Kommentarer
Postat av: ingrid

du kan lita på mig , jag lovar

2008-04-08 @ 18:58:33
URL: http://m0nster.blogg.se
Postat av: ingrid

*hjärta som inte kom med *

2008-04-08 @ 18:58:56
URL: http://m0nster.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är så himla synd om dig, alltså livet är ett helvete och det blir inte bättre än vad man gör det till. Så det kanske är lika bra att finna sig i det och blicka framåt istället för att kolla bakåt.

2008-04-13 @ 13:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0