Smärta och rädsla

Smärtan i munnen är så jävla obeskrivlig att det finns inte, ingen som vill byta?
Jag kan inte ens tugga på en macka utan att det gör ont, men om jag har munnen som en fisk eller något så känns det inte lika mycket. Och det kännsinte om jag borstar tänderna, jag ska fan gå runt med en tandborste i munnen.

Jag har panik inför imorn. Ska ha med mig en låt på musiken och spela upp, men jag vet inte vilken grupp jag ska ta. Det står mellan Miyavi , An Café och Girugämesh, men vettefan vilken jag tar. Det lutar nog mest mot An Café men jag vet inte riktigt. Men något jag vet är att jag kommer få höra så många kommentarer så det inte är sant. Men jag orkar inte bry mig, bara för att alla andra lyssnar på äcklig fjortisdunk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bry dig inte vad dom andra tycker om din musik smak. Du har massa cool musikstil :D

2008-04-09 @ 14:43:00
URL: http://jossehannaa.blogg.se
Postat av: ingrid

håller med johanna.
du har bättre musiksmak än dom som gillar fjortisdunk. :D

2008-04-09 @ 15:48:55
URL: http://m0nster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0