An Café på Sound Pollution

image5image6
An Café  16 Mars 2008 - signeringen på Sound Pollution i Gamla Stan , Stockholm.
Måste jag säga hur otroligt mycket jag saknar den där dagen med ingrid och allt annat folk vi träffade? Den slår till och med Tokio Hotel signeringen, trotts att jag inte ens kom in på An Café. Köandet var helt jävla grymt superkul och jag fick se dom genom fönstret och sen påväg till taxin. Även om alla inte läser det här så, tack för en grymt underbar dag som blev en av dem bästa i mitt liv.

Bild nr 1 är på kön och bild nr 2 är ett av alla försök att få en bra bild ifrån fönstret. Om någon tar dom och påstår att det är deras, då ska ni veta att jag ska personligen döda er.

Kommentarer
Postat av: ingrid

det var BÄST !

2008-04-24 @ 19:36:59
URL: http://m0nster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0