10 in the afternoon.

Asså, jag fattar inte hur ni kan bry er så mycket om mig. Det är ju alltid något med mig, jag mår ju alltid så himla dåligt och det är alltid så himla synd om mig. Hur kan ni bry er om mig? Sluta tycka så himla synd om mig, allting är ju ändå bara ett försök till att få uppmärksamhet.

HAHAH, in my ass. Helt ärligt skiter jag i vilka jävla ryckten som går om mig. Mina närmsta vänner borde ju fatta att det inte stämmer, och sen att resten är dumma i huvudet och säger och tror saker om en bevisar ju bara hur korkade dom är. Men det är alltid kul att äga folk som säger och tror på en jävla massa rykten, det har ju jag och Vanessa erfarenhet om <3 Jag funderade också på hur man kan bli så avslappnad och nästan glad av att bara ligga i soffan och kolla på en film, hur dålig den än är.

Jag vet inte om jag ens orkar komma på något annat att blogga om, huvudet sprängs nog snart. Gummi sakerna tränger fan in i tandköttet och tänderna flyttar sig ju typ, inte så skönt.

btw, Nine in the afternoon med Panic! at the Disco är grym <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0